De Horeca Bazaar

Veelgestelde vragen

Hieronder treft u een aantal veelgestelde vragen aan. Staat uw vraag er niet bij? Met het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag aan ons stellen.

Uiteraard! In het bestelformulier kun je een alternatief adres opgeven om de bestelling te laten bezorgen.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Mocht je bestelling ondanks onze uiterst nauwkeurige zorg niet op de juiste manier aankomen, neem dan allereerst contact met ons op.

Binnen redelijke termijn kan het pakket met feestartikelen retour worden gestuurd naar het onderstaande adres van De Horeca Bazaar. Zodra de retour bij De Horeca Bazaar binnen is wordt er onderzocht hoe de schade ontstaan is en wordt het product eventueel getest. Aan de hand van de uitkomsten wordt er bepaald of een product wordt gerepareerd of vervangen. Indien je een nieuw of gerepareerd product toegestuurd krijgt, zijn hier geen nieuwe verzendkosten van toepassing

T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Meer over het herroepingsrecht en garantie vindt je in de algemene voorwaarden.

Wij werken niet met staffelkortingen. Wij willen onze producten aanbieden voor een eerlijke prijs voor iedereen. Wij bieden onze producten aan tegen de scherpste prijs van Nederland en om scheve verhoudingen tussen relaties tegen te gaan hanteren wij een vaste, lage prijs. Wel werken wij met tussenpersonen. Partijen die veel ingezet worden bij festivals, evenementen en horeca. Wanneer je denkt zo'n partij te zijn, neem dan contact met ons op. Hierdoor kunnen we win-win situaties creëren.

De Horeca Bazaar werkt met verschillende staffelprijzen. Zo kun je gemakkelijk grote aankopen doen en veilig en snel betalen via verschillende betaalopties. Ben je geïnteresseerd in nog grotere aantallen feestartikelen? Vraag een offerte aan via info@dehorecabazaar.nl of neem contact met ons op via +31 62937 4289

Je kan je bestelling dezelfde dag nog ophalen, mits de feestartikelen op voorraad zijn en er op werkdagen voor 16:00 uur besteld is. Kies bij verzendopties voor ''Ophalen bij De Horeca Bazaar''. Na 2 uur nadat je je bestelling hebt geplaatst kan je je bestelling ophalen. Mocht er haast bij zijn neem dan even contact met ons op, dan zetten we het meteen klaar!

Je kunt jouw feestartikelen en partygadgets betalen op de manier die jij prefereert. De volgende opties zijn mogelijk:
- iDeal
- PayPal
- MisterCash/Bancontact
- SoFort
- Vooruitbetaling

Wanneer je kiest voor de optie vooruitbetaling, nemen wij de bestelling in behandeling zodra het bedrag op onze rekening staat.

Jazeker! Wij hebben, vanwege de lage kosten van onze partygadgets, veel relaties in het buitenland.
Bestel je vanuit België, dan betaal je €6,95 exclusief btw verzendkosten. Bij bestellingen boven de €150,- excl btw, is de verzending gratis.

Voor de verzendkosten naar overige landen hanteren wij de kosten van PostNL pakketservice, dit is op aanvraag.

Alle prijzen van de feestartikelen en partygadgets op de site worden exclusief BTW en exclusief verzendkosten weergegeven, tenzij anders vermeld.

Ben je op zoek naar creatieve relatiegeschenken? Veel van onze producten zijn te bedrukken met jouw logo, foam sticks, bedrukte zonnebrillen, ballonnen met bedrukking. Neem contact met ons op en wij denken met je mee!

Stuur een mailtje naar info@dehorecabazaar.nl

I.v.m. de hoeveelheid orders per dag die vrijwel meteen verwerkt worden, is dit helaas niet mogelijk.

In principe zijn de bestelde feestartikelen de volgende werkdag in huis, wanneer de bestelling voor 18:00 geplaatst is.
Behalve wanneer je hebt gekozen voor de methode vooruitbetaling. We nemen de bestelling dan pas in behandeling, wanneer het bedrag op onze rekening staat.

Wij werken samen met PostNL. Wanneer je niet aanwezig bent bij het moment van levering, dan zal de bezorger een briefje voor jou achter laten en je bestelling leveren op het dichtstbijzijnde PostNL punt.

De Horeca Bazaar kan zijn feestartikelen tegen de laagste prijs van Nederland aanbieden vanwege het feit dat wij onze producten heel erg groot inkopen. De Horeca Bazaar is gestart vanuit horeca ondernemers die hun krachten hebben gebundeld om zo hun producten goedkoper in te kopen. Uit deze samenwerking is De Horeca Bazaar ontstaan en bieden wij andere ondernemers mee te profiteren van onze inkoopvoordelen.
Zo wordt het voor iedereen interessant om foam sticks, breeklichtjes & confetti te gebruiken in uw horeca gelegenheid of evenement.

Voor bestellingen die op maandag tot en met zaterdag bezorgd worden, met een orderwaarde boven de € 75,- euro excl. btw, is de verzending binnen Nederland gratis! Voor bestellingen met een lagere orderwaarde zijn de verzendkosten € 5,95 excl. btw.
Past je bestelling verantwoord door de brievenbus? Dan versturen wij het als poststuk met trackingcode. De verzendkosten bedragen € 3,95 ex btw. (Alleen binnen Nederland)

Voor bestellingen vanuit België die op maandag tot en met zaterdag bezorgd worden, met een onderwaarde boven die € 150,- excl. btw, is de verzending gratis! Voor bestellingen met een lagere onderwaarde zijn de verzendkosten €6,95 excl. btw.

je pakketje met feestartikelen is dus razendsnel in huis.

De Horeca Bazaar levert ook in Bulgarije, Cyprus, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Hondarije, Italië, Letland, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakijke, Spanje, Tsjechië en Zweden. Voor informatie over de verzendkosten naar één van deze landen, kies je het gewenste land van bezorging in je winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.

Wil je je pakket laten bezorgen in een land wat niet hierboven genoemd wordt? Neem dan contact met ons op!

Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt het bij levering niet te voldoen aan uw verwachtingen, is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na levering retour te sturen naar het volgende adres. In originele verpakking.
U dient het pakket voor retour aan te melden via info@dehorecabazaar.nl. U bent niet verplicht aan te geven waarom u het product terug wilt sturen. Echter horen wij de reden graag, zo kunnen wij onze kwaliteit ten alle tijden hoog houden. Graag de originele pakbon/factuur meesturen.

T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Binnen 14 dagen zult u het volledige bedrag teruggestort krijgen.

Zakelijke klanten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. U kunt contact met ons opnemen via info@dehorecabazaar.nl.

Op werkdagen voor 18:00 besteld, betekent morgen in huis voor Nederland & België. Met track & trace kun je de status van je bestelling makkelijk volgen. Dit geldt alleen als de producten niet op voorruitbetaling besteld zijn. De feestartikelen worden dan verstuurd, wanneer het bedrag bij ons op de rekening staat.

Voor custom producten gelden andere levertijden. Neem hiervoor contact op met info@dehorecabazaar.nl.

Pakket besteld voor 18:00 op:
- Maandag --> dinsdag
- Dinsdag --> woensdag
- Woensdag --> donderdag
- Donderdag --> vrijdag
- Vrijdag --> Zaterdag
- Vrijdag (na 18:00) zaterdag & zondag --> dinsdag

* 99% van onze pakketten worden gewoon op tijd geleverd (binnen 24 uur). Wij werken samen met de externe partij PostNL waarbij we de exacte levering niet zelf in de hand hebben. Er is altijd een (hele kleine) mogelijkheid dat je bestelling één dag vertraagd wordt.

Wanneer je vóór 18:00u besteld heeft is het pakket in 99% van de gevallen de volgende werkdag in huis. Zowel in Nederland, als België.
Je ontvangt aan het einde van de dag een track&trace code, waarmee je je zending kunt volgen.

Heb je gekozen voor 'vooruitbetaling', dan nemen wij de bestelling in behandeling op het moment dat het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.

Heb je het pakket met feestartikelen vandaag voor 16:00 besteld? Dan ontvang je aan het einde van de dag een track&trace code, waarmee je de zending kunt volgen.

Wanneer je hebt gekozen voor de optie "vooruitbetaling", nemen wij de bestelling pas na betaling in behandeling. je ontvangt dan een track&trace code, zodra het bedrag op onze rekening staat.

Het kan zijn dat je een klacht hebt over De Horeca Bazaar. Dat vinden wij erg vervelend en gaan graag op zoek naar een oplossing. We willen graag dat je enthousiast bent over jouw aankoop en tevreden over onze communicatie. Daarom doen wij er alles aan om problemen naar tevredenheid op te lossen.

Wat kun je verwachten:
- Je krijgt altijd binnen 24 uur reactie
- We onderzoeken de oorzaak van jouw klacht
- We nemen contact met jouw op, zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen
- We komen onze afspraken na

Klachten kunnen gemaild worden naar info@dehorecabazaar.nl

Wij verzenden al onze pakketten standaard via PostNL en streven er naar om ook tijdens de feestdagen alle pakketten op tijd te leveren. Houdt bij uw bestelling rekening met onderstaande wijzigingen voor Nederland & België. Mocht je vragen hebben over de levertijden, neem contact op via info@dehorecabazaar.nl. Op de volgende feestdagen zijn wij (naast onze gewone openingstijden) gesloten en zijn wij niet telefonisch of via email bereikbaar. Wij zullen zo spoedig mogelijk weer contact op nemen.

Op de volgende feestdagen zijn wij gesloten en worden er ook geen pakketten verstuurd of geleverd
Pasen
Hemelvaartdag

Wij versturen al onze pakketten verzekerd en met een track&trace code. De kosten die gemaakt worden voor de verzenden, zullen op de een of andere manier betaald moeten worden, helaas verzendt PostNL niet gratis.
Veel webshops berekenen de verzendkosten door in de stukprijs van de artikelen. Wij kiezen ervoor om onze prijsstructuur zo transparant mogelijk te houden. Je betaalt dus altijd de laagste prijs voor uw product en wij berekenen de kosten van PostNL direct door.

Hier vind je een overzicht van de lopende acties bij De Horeca Bazaar:

10% korting bij een tag op social media
We zijn altijd super benieuwd naar hoe onze producten worden gebruikt op jouw event! Deel je mooiste foto's op social media, tag @dehorecabazaar en plaats een link naar onze website. Je ontvangt dan van ons een kortingscode van 10% voor je volgende bestelling. Deze korting is alleen geldig op onbedrukte en onbestickerde producten. Daarnaast is de kortingscode alleen geldig wanneer de post openbaar staat.

Mocht je de kortingscode niet ontvangen hebben, neem dan even contact met ons op.

Bij het plaatsen van een afbeelding en het taggen van De Horeca Bazaar geef je ons direct toestemming om de foto's te gebruiken via onze eigen kanalen. Mochten wij de afbeeldingen gebruiken vermelden wij uiteraard de bron.

Wij gebruiken cookies