De Horeca Bazaar

Retourneren

Je bestelling ontvangen maar gaat het feestje toch niet door? Geen probleem! Je mag altijd je bestelling naar ons retoursturen. Liever niet natuurlijk, maar hé, wij zijn de moeilijkste niet ;). Je retour wordt alleen in behandeling genomen mits deze aan de volgende eisen voldoet:

  • Je producten dienen, indien mogelijk, in de originele verpakking retour te worden gestuurd.
  • Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen als die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  • Je mag alleen je bestelling retour sturen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling.
  • Custom producten worden niet retour genomen.
  • Producten kunnen niet geruild worden, je mag deze producten retour sturen en een nieuwe bestelling plaatsen met de wenselijke producten.
  • Producten kunnen alleen retour gestuurd worden mits deze particulier besteld zijn. Zakelijke bestellingen worden individueel beoordeeld.
  • Verzendkosten worden alleen gecrediteerd mits de volledige bestelling retour komt.
  • Betaalkosten worden niet gecrediteerd.

Je dient je bestelling hier aan te melden voor retour.

Aan het eind van het stappenplan ontvang je je retourlabel. Deze dient op je pakket geplakt te worden voordat deze afgeleverd wordt op het dichtstbijzijnde PostNL punt. Binnen 14 dagen nadat wij je retourlevering hebben ontvangen wordt er contact met je opgenomen en ontvang je het bedrag retour.

De retourkosten zijn voor eigen rekening. Deze kosten van €5,95 exclusief btw (NL) of €6,95 exclusief btw (BE) worden verrekend met je creditfactuur. De retourkosten van een pallet kunnen afwijken.

Mocht je meer dan één pakket/doos retour willen sturen neem dan contact met ons op.

Retouradres
De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298MN Liempde

Retourneren beschadigde en/of foutieve bestelling

Ondanks onze hoge kwaliteit producten kan het helaas altijd voorkomen dat een artikel defect is. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat je bestelling foutief / incompleet is. Uiteraard doen wij er alles aan om dit te voorkomen, maar je weet wat ze zeggen; ‘een fout maken is en blijft menselijk’. Mocht dit het geval zijn dan lossen we het uiteraard graag z.s.m. voor je op!

Neem contact met ons op zodat we een passende oplossing voor je kunnen vinden.