De Horeca Bazaar

Veelgestelde vragen

Hieronder treft u een aantal veelgestelde vragen aan. Staat uw vraag er niet bij? Met het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag aan ons stellen.

Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Mocht je bestelling ondanks onze uiterst nauwkeurige zorg niet op de juiste manier aankomen, neem dan allereerst contact met ons op.

Binnen redelijke termijn kan het pakket met feestartikelen retour worden gestuurd naar het onderstaande adres van De Horeca Bazaar. Zodra de retour bij De Horeca Bazaar binnen is wordt er onderzocht hoe de schade ontstaan is en wordt het product eventueel getest. Aan de hand van de uitkomsten wordt er bepaald of een product wordt gerepareerd of vervangen. Indien je een nieuw of gerepareerd product toegestuurd krijgt, zijn hier geen nieuwe verzendkosten van toepassing

T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Meer over het herroepingsrecht en garantie vindt je in de algemene voorwaarden.

Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt het bij levering niet te voldoen aan uw verwachtingen, is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na levering retour te sturen naar het volgende adres. In originele verpakking.
U dient het pakket voor retour aan te melden via info@dehorecabazaar.nl. U bent niet verplicht aan te geven waarom u het product terug wilt sturen. Echter horen wij de reden graag, zo kunnen wij onze kwaliteit ten alle tijden hoog houden. Graag de originele pakbon/factuur meesturen.

T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Binnen 14 dagen zult u het volledige bedrag teruggestort krijgen.

Zakelijke klanten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. U kunt contact met ons opnemen via info@dehorecabazaar.nl.

Wanneer je vóór 18:00u besteld heeft is het pakket in 99% van de gevallen de volgende werkdag in huis. Zowel in Nederland, als België.
Je ontvangt aan het einde van de dag een track&trace code, waarmee je je zending kunt volgen.

Heb je gekozen voor 'vooruitbetaling', dan nemen wij de bestelling in behandeling op het moment dat het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.

Het kan zijn dat je een klacht hebt over De Horeca Bazaar. Dat vinden wij erg vervelend en gaan graag op zoek naar een oplossing. We willen graag dat je enthousiast bent over jouw aankoop en tevreden over onze communicatie. Daarom doen wij er alles aan om problemen naar tevredenheid op te lossen.

Wat kun je verwachten:
- Je krijgt altijd binnen 24 uur reactie
- We onderzoeken de oorzaak van jouw klacht
- We nemen contact met jouw op, zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen
- We komen onze afspraken na

Klachten kunnen gemaild worden naar info@dehorecabazaar.nl

Wij gebruiken cookies

We gebruiken cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie over cookies lees je in onze privacy verklaring: Privacy verklaring

Aangepaste openingstijden i.v.m. Hemelvaart

I.v.m. Hemelvaart zijn wij op donderdag 9 mei gesloten. Op deze dag worden er geen bestellingen verzonden of geleverd. Liefs, team DHB