Gratis verzending

gratis-verzending

Binnen Nederland vanaf €100,- en in België vanaf €180,-

24-uurs levering

24-uurs-verzending

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen geleverd in NL & BE

(Leeg)
Login

Klantenservice

Bestellen

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst en afgerond, ontvangt u direct een bevestigingsmail. Vervolgens zal u ook een e-mail ontvangen van een van onze medewerkers met daarin de bevestiging dat de producten die u besteld heeft op voorraad zijn en de verwachte leveringstijd.

Betalen

U kunt makkelijk en veilig betalen via Ideal of PayPal. Onder het kopje "Over Ons" vindt u onze bedrijfsgegevens.

Bezorgen

De Horeca Bazaar werkt nauw samen met DPD. Wij zullen er samen zorg voor dragen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u afgeleverd zal worden. Tijdens het bestelproces kunt u zelf het adres kiezen/wijzigen waar u de producten afgeleverd wil hebben. Met behulp van het track & trace systeem kunt u de status uw pakket goed monitoren. Bent u helaas niet aanwezig tijdens de bezorging? Geen probleem, u ontvangt dan een kaartje in de bus met daarop het volgende bezorgmoment.


Retourneren

Bent u niet tevreden over de ontvangen producten? Dan kunt u een volle doos, niet gebruikte producten naar ons retourneren.


Privacybeleid

De Horeca Bazaar ziet er op toe dat de privacy van alle gebruikers van haar site onder alle omstandigheden beschermd wordt en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft te allen tijde vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. We zullen uw persoonlijke gegevens niet ter beschikking stellen aan derden die niet direct verbonden zijn aan of deel uitmaken van De Horeca Bazaar. We waarderen het vertrouwen dat u in ons stelt, en zullen alles in het werk stellen om uw persoonlijke informatie te beschermen. In het overzicht hieronder kunt u zien waar wij uw gegevens voor nodig hebben en wat er mee wordt gedaan: 
  • Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren. Een telefoonnummer wordt gevraagd om leveringen te kunnen controleren en sneller contact met u op te kunnen nemen indien nodig. Op deze manier kunnen wij onze service daar waar nodig verbeteren en op een hooghouden.
  • Informatie over uw aankopen stelt ons in staat om de site klantgericht aan te passen, en om aanbevelingen te kunnen doen.
  • We zullen uw gegevens gebruiken om u op de hoogte te stellen van site-verbeteringen, speciale aanbiedingen en acties, echter alleen wanneer u ons daar toestemming voor hebt gegeven.

Klachtenprocedure

Wanneer u onverhoopt klachten hebt over onze producten en/of dienstverlening, dan horen wij het uiteraard graag en zullen we samen met u zoeken naar een passende oplossing. Het team van De Horeca Bazaar staat meer dan open voor opmerkingen en suggesties om zo haar dienstverlening te verbeteren en nog meer te voldoen aan de wensen van onze relaties. Zoals we dat gewend zijn uit de horeca.
Akkoord
dehorecabazaar.nl plaatst cookies om uw zoekvoorkeuren op deze website op te slaan en daarmee uw gebruikerservaring te verbeteren. Daarnaast plaatsen we cookies die het mogelijk maken content te delen via social media. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.