Gratis verzending

gratis-verzending

Binnen Nederland vanaf €100,- en in België vanaf €180,-

24-uurs levering

24-uurs-verzending

Op werkdagen voor 16:00 besteld, morgen geleverd in NL & BE

(Leeg)
Login

Garantie & Klachten

We stellen het op prijs om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@dehorecabazaar.nl. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om je klacht op een nette manier, samen met u, op te lossen. Wij doen er alles aan om u een goed gevoel over te laten houden aan uw transactie met ons. Leidt dit toch niet tot de gewenste oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is genomen, staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie beschadigde producten


Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Mocht je bestelling ondanks onze uiterst nauwkeurige zorg niet op de juiste manier aankomen, neem dan allereerst contact met ons op.

Binnen redelijke termijn kan het pakket met feestartikelen retour worden gestuurd naar het onderstaande adres van De Horeca Bazaar. Zodra de retour bij De Horeca Bazaar binnen is wordt er onderzocht hoe de schade ontstaan is en wordt het product eventueel getest. Aan de hand van de uitkomsten wordt er bepaald of een product wordt gerepareerd of vervangen. Indien je een nieuw of gerepareerd product toegestuurd krijgt, zijn hier geen nieuwe verzendkosten van toepassing.

De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Garantie onbeschadigde producten


Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt het bij levering niet te voldoen aan uw verwachtingen, is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na levering retour te sturen naar het volgende adres. In originele verpakking.
U dient het pakket voor retour aan te melden via info@dehorecabazaar.nl. U bent niet verplicht aan te geven waarom u het product terug wilt sturen. Echter horen wij de reden graag, zo kunnen wij onze kwaliteit ten alle tijden hoog houden. Graag de originele pakbon/factuur meesturen.

T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde

Binnen 14 dagen zult u het volledige bedrag teruggestort krijgen.

Zakelijke klanten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. U kunt contact met ons opnemen via info@dehorecabazaar.nl.
Akkoord
dehorecabazaar.nl plaatst cookies om uw zoekvoorkeuren op deze website op te slaan en daarmee uw gebruikerservaring te verbeteren. Daarnaast plaatsen we cookies die het mogelijk maken content te delen via social media. Door deze melding weg te klikken of gebruik te blijven maken van deze site stemt u hiermee in.