Hieronder treft u een aantal veelgestelde vragen aan. Staat uw vraag er niet bij? Met het contactformulier kunt u eenvoudig uw vraag aan ons stellen.
Garantie beschadigde producten
Ondanks de hoge kwaliteit van de artikelen die wij in ons assortiment hebben kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Mocht je bestelling ondanks onze uiterst nauwkeurige zorg niet op de juiste manier aankomen, neem dan allereerst contact met ons op.
Binnen redelijke termijn kan het pakket met feestartikelen retour worden gestuurd naar het onderstaande adres van De Horeca Bazaar. Zodra de retour bij De Horeca Bazaar binnen is wordt er onderzocht hoe de schade ontstaan is en wordt het product eventueel getest. Aan de hand van de uitkomsten wordt er bepaald of een product wordt gerepareerd of vervangen. Indien je een nieuw of gerepareerd product toegestuurd krijgt, zijn hier geen nieuwe verzendkosten van toepassing
T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde
Meer over het herroepingsrecht en garantie vindt u in de algemene voorwaarden.
Garantie onbeschadigde producten
Heeft u een bestelling geplaatst en blijkt het bij levering niet te voldoen aan uw verwachtingen, is het mogelijk om de producten binnen 14 dagen na levering retour te sturen naar het volgende adres. In originele verpakking.
U dient het pakket voor retour aan te melden via info@dehorecabazaar.nl. U bent niet verplicht aan te geven waarom u het product terug wilt sturen. Echter horen wij de reden graag, zo kunnen wij onze kwaliteit ten alle tijden hoog houden. Graag de originele pakbon/factuur meesturen.
T.a.v. De Horeca Bazaar
Boogershof 6-8
5298 MN Liempde
Binnen 14 dagen zult u het volledige bedrag teruggestort krijgen.
Zakelijke klanten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. U kunt contact met ons opnemen via info@dehorecabazaar.nl.
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Wanneer u vóór 16:00u besteld heeft is het pakket in 95% van de gevallen de volgende werkdag in huis. Zowel in Nederland, als België.
U ontvangt aan het einde van de dag een track&trace code, waarmee u uw zending kunt volgen.
Heeft u gekozen voor 'vooruitbetaling', dan nemen wij de bestelling in behandeling op het moment dat het verschuldigde bedrag op onze rekening staat.
Ik heb een klacht
Het kan zijn dat u een klacht heeft over De Horeca Bazaar. Dat vinden wij erg vervelend en gaan graag op zoek naar een oplossing. We willen graag dat u enthousiast bent over uw aankoop en tevreden over onze communicatie. Daarom doen wij er alles aan om problemen naar tevredenheid op te lossen.
Wat kun je verwachten:
- U krijgt altijd binnen 24 uur reactie
- We onderzoeken de oorzaak van uw klacht
- We nemen contact met u op, zodat we samen tot een geschikte oplossing kunnen komen
- We komen onze afspraken na
Klachten kunnen gemaild worden naar info@dehorecabazaar.nl
Wij gebruiken cookies
Deze website gebruikt functionele cookies om jouw voorkeuren op te slaan. Tevens gebruiken wij analytische cookies om bezoekersstatistieken te meten. Ook worden er cookies geplaatst door sociale media-netwerken. Jouw internetgedrag kan door deze derden gevolgd worden. Door op 'Zelf instellen' te klikken, kun je meer lezen over onze cookies en je voorkeuren aanpassen. Door op 'Accepteren en doorgaan' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies zoals omschreven in ons cookie statement.